onsdag 30 maj 2012

Carina väljer veckans soundtrack

Det blev aldrig klart så jag Karin, stal det. Här kommer en av mina favorit sommarsånger, sjungen av Lars Winnerbäck, som jag försöker förlåta för att han är så obildad. Jag lyssnade på honom ganska mycket och var imponerad över hans textskrivande. Tills jag läste i Vi att han inte läste böcker för då blev han för inspirerad. Sedan dess har jag inte tålt honom, eftersom det var ett mer korkat uttalande än vad jag trodde mig skulle behöva höra av någon som jag tycker skriver bra. Jag får det fortfarande inte att gå ihop.Så jag antar att hans texter är sämre än vad jag begriper, fast jag fortfarande tycker de är bra. Men jag får väl vara lite snäll eftersom jag varit lite dum mot Carina. Du är förlåten Lars Winnerbäck.Hoppas du förlåter mig, Carina.

3 kommentarer:

  1. Jag förlåter dig Karin, lite anarki på sidan kan väl aldrig skada, men med tanke på vädret hade det kanske varit bättre med "nu snöar det".

    SvaraRadera
  2. men det blir väl lite snöigt ändå när det är Winnerbäck som sjunger :-)

    SvaraRadera