måndag 12 september 2011

Tävlingen avgjord

Vinnaren i vår tävling om boken Den Unga f:s bekännelser enligt Maria Margareta Österholm är Elin och Radiogirl. Kanske någon annan också borde ha fått, men jag hade bara två böcker. I alla fall var det roligt att ha en liten utlottning. I sista stund kom ju Jonna och berättade att hon kände både författarinnan och mig men då hade jag redan lovat bort båda böckerna. Fast vilket sammanträffande! Egentligen hade jag tänkt lotta ut en bok, men när två ville ha så blev det rätt att ge bort båda. En är i och för sig läst, fast det syns inte. Ville du också ha en bok Anna Karin? Kanske var det så men jag kände mig nödd till att utnyttja din otydlighet. Tävlingar är inte min grej märker jag.


3 kommentarer:

  1. Wow, en vinst :) Tack så mycket! Har mailat adressen.

    SvaraRadera
  2. jag tänker att jag kommer förbi biblioteket imorgon (har böcker att hämta) och då kanske jag kan hämta prisbok samtidigt? vid sex ungefär tror jag.

    SvaraRadera
  3. En bok hade ju suttit fint men jag kan vänta på nästa tävling. tack för en finfin blogg så länge. Ni skriver verkligen bra saker som på ett sånt bra sätt som få klarar av. Heja er!

    SvaraRadera