onsdag 7 november 2012

bla bla bla

Som bibliotekarie så ingår ju en del praktiska sysslor. Jag gillar det att hitta balansen mellan marken och tanken. Den här veckan har det inte blivit så. Jag har just mest varit inbegripen i prat och lyssnande situationer. Det är roligt, men jag får ofta en känsla av att jag håller på att tappa kontrollen när jag släpper mina vanliga rutiner. Särskilt när jag rör mig för lite. Ungefär som att jag inte vet vem jag är längre, eller som att jag förlorar kontakten med marken och riskerar att flyga iväg i något oväder. Otäckt.Samtidigt blir jag allergisk av min egen röst och känner mig äcklad av mitt behov av bekräftelse. Så tänkte jag sätta upp ett youtubeklipp här som heter blablabla, men när jag lyssnade på det så var det något helt annat än vad jag mindes. Men det var kul. Kanske handlar det också om mig själv och min syn på mig själv, eller också är det bara kul:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar