lördag 12 november 2011

Vinn Mats kamp

Jag har råkat få två recensionsexemplar av Mats kamp en serieroman av Mats Johnsson. Därför lottar vi ut ett exemplar av boken här. Mats kamp är en självbiografisk serieroman som handlar om Mats liv som småbarnsförälder på Söder. Tillvaron är verkligen en kamp. Det handlar om hur han försöker överleva som serietecknare, om hur Söder och samhället förändras, om vilket slit det innebär att ha sitt barn på ett föräldrakooperativ och mycket mer. Det handlar om livet. Detta är ingen recension, det sparar jag till en annan blogg, vi skriver ju inte om böcker här :-) Men några länkar till recensioner av boken finns här:

Hur bär du dig åt för att vinna? Du skriver en kommentar till detta inlägg. Söndagen den 20 november kommer vi att lotta ut en vinnare.

6 kommentarer:

  1. Yes please! Jag har ju bott i Kramfors, precis som Mats. Borde inte det ge extrapoäng? :-)

    SvaraRadera
  2. Åååååhhhhh, fina fina Mats kamp, och jag som inte hunnit läsa den en! Jag vill vinna den! :D

    SvaraRadera
  3. Vi har lottat! Vinnare är Grethe Österberg! Grattis!!

    SvaraRadera